Portfolio

Welzijn De Meierij

Logo en visuele identiteit

Vraag
Ontwikkel een visuele identiteit voor twee welzijnsinstellingen gefuseerd in een organisatie, 'Welzijn De Meierij'. Het schakelen tussen mensen/organisaties en behulpzaamheid moeten de uitgangspunten zijn.

Resultaat
Duidelijk en herkenbaar logo met een krachtige en actieve uitstraling. Het beeldmerk van het logo is een klavertje vier (geluk) dat is opgebouwd uit vier harten (welzijn).
De vier harten staan voor de vier kernwaarden (die met elkaar verbonden zijn) en voor het netwerk en de burgers die elkaar helpen.
De kleuren 'blauw' en 'groen' komen uit de oorspronkelijke huisstijlen van de twee gefuseerde instellingen.

 

 

 

Welzijn De Meierij

Ontwerp en realisatie nieuwe website

Vraag
Ontwikkel een actieve website, waar de burger hulp kan vinden op het gebied van wonen, welzijn, zorg en inkomen.

Resultaat
Een overzichtelijke website met een eenvoudige navigatiestructuur. Met een activiteiten- en agendamodule ingebouwd, kan de organisatie nu sneller plannen en schakelen en staan ze "dichtbij de mens".